سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:::::: یادمان باشد ... :::::

نامه هایی به بحرین ....

    نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

*قسمت سوم: الوحدت داشته باشید...النترسید!

کلاس 5/3

به نام خدا

سلام به نوجوانان بحرینی. سلام به کسانی که به دین اسلام احترام می گذارند و قیام کردند تا این حکومت پادشاهی و استبدادی را نابود کنند ما بچه های ایرانی هم با راه پیمایی به شما کمک کرده تا این حکومتی که به دین اسلام احترام نمی گذارد شکست بدهیم و این حکومت استبدادی را نابود و به کشور های آمریکا و انگلیس نشان بدهیم که دین اسلام و شیعه شوخی بردار نیست.
عماد رمضان پور
السلام علی الهراهق البحرینی. السلام علی الذین یعدون الاسلام محترماً و شریفاً و قاموا لا باده هذه الحکومه و الملک الاستبدادی. نحن الاطفال الایرانیین نساعدکم بالمظاهره حتی نفشل هذه الحکومه التی لن تحترم الاسلام و نبید هذه الحکومه اامستبده و نری الآمریکا و الکیان الصهیونی ان الاسلام والشیعه لن یتجاملامع احد.
«عماد رمضان پور»

 

من معین اثباتی هستم از کشور ایران. سلام ما دانش آموزان ایران با شما هستیم و شعار می دهیم مردم ایران هم در کنار سفارت عربستان شعار می دهند که آل خلیفه و آل سعود کشور را به شما واگذار کنند و خود را تسلیم بکنند. اگر من هم به جای شما بودم در خیابان ها می رفتم و شعار می دادم که مرگ بر منافق و خواستار واگذار کردن حکومت می شدم. درست است که ما از شما کیلومتر ها دور هستیم ولی در هر لحظه با شما هستیم.

معین اثباتی

اسمی معین اثباتی من ایران. السلام علیک. نحن التلامذه الایرانیین معکم و نهتف کذلک و الشعب الایرانی فی دار السفاره السعودیه یهتف : « علی آل الخلیفه و آل الخلیفه و آل السعود ان تخلیا البلد لکم و یسلما انفسهم.» ان کنت بدلاً منکم اذهب الی الشوارع و اهتف : « الموت للمنافق و کنت اسأل تسلیم الحکومه الی الشعب. صحیح، اننا بعیدون منکم مساقه بعیده و لکن قلوبنا معکم کل الوقت.

«معین اثباتی »

به نام خدا
سلام من می دانم تو الان در رنج و سختی هستی. شاید تا به حال بیشتر دوست های تو زخمی یا مرده باشند. من می دانم شما دارید با رژیم آل خلیفه و آل سعود که با پشتیبانی ایالات متحده آمریکا رهبری می شوند می جنگید. من برای همه ی شما دعا می کنم تا بتوانید از دین و مذهب خودتان دفاع کنید. آفرین بر شما ها من دعا میکنم و از امام رضا می خواهم تا زودتر امام زمان عج بیاید و آمریکا را شکست دهد.
 علی هروی
السلام علیک.اعلم انک فی نصب و عذاب . لعل اکثر اصدقائک قد جرح او قتل حتی الآن. اعلم انکم تقاتلون حکومه آل الخلیفه و آل السعود.الذین یساعد هما و یقود هما الآمریکا. ( الایالات المتحده الامریکا)
ادعوا لجمیعکم حتی تقدورا ان تدافعوا عن دینکم و مذهبکم. مرحبا بکم. انی ادعوا و اسأل من الامام الرضا (ع) التعجیل فی فرج امام العصر (عج) حتی یفشل الآمریکا.
« علی هروی »

به نام خدا
چطوری؟ حالت بد است. ان شا الله که از این بدبختی در آیی. ان شا الله که نیروهای دشمن که به شما ظلم می کنند از بین بروند چرا که آن ها حتی به بچه های کوچک یا حتی نوزاد ها هم کمک نمی کنند .آن ها فقط به فکر منابع- بخوانید منافع-خود هستند. شما ها باید دست در دست یکدیگر دهید تا بتوانید کشور های صهیونیستی را از کشور خود بیرون کنید. شعار ما : مرگ بر اسرائیل
علی حیدری
کیف حالک. لست بخیر؟ ان شاء الله تخرج من هذه المقاساه و تبید قوات الاعداء الذین یظلمونکم لانهم لن یرحموا ولایوازر بعضکم حتی تستطیعوا ان تخرجوا الصهاینه من بلدکم. شعارنا : الموت لاسرائیل.
«علی حیدری »


من دوست دارم آل خلیفه بر کنار شود و شما رنگ آزادی را ببینید و مثل کشور ما بر دشمنان خود غلبه کنید و کشور خود را از دخالت کشور هایی همچون آمریکا و اسرائیل نجات دهید و نگذارید آن ها در امور کشور دخالت داشته باشند و راحت شوید از ظلم و ستم و کشور خود را کشور بزرگ و قدرتمندی ببینید تا آمریکا از کشور شما بترسد و جرأت نکند در امور کشور دخالت کنند. والسلام نامه تمام
محمد مهدی ضیاء نائینی
احب ان یزاح آل الخلیفه عن الحکم و ان تروا ضوء الحریه و تغلبوا علی اعدادکم مثلنا و تنقذوا بلدکم من مداخلات مثل الآمریکا و الصهانیه. و ان لاتسمحوا ان یتدخلا فی شوون بلدکم. احب ایضاً ان تتریحوا من الظلم و تروا بلدکم کبیره و قادره حتی یخاف منکم الآمریکا ولایجر ان یتدخل فی شوون البلاد. والسلام علیکم.
« محمد مهدی ضیاء نائینی»

بسم الله الرحمن الرحیم
السلام و رحمة الله الجوان بحرینی. الوحدت داشته باشید. اگر وحدت نداشته باشید از آل خلیفه شکست می خورید. از آنها النترسید چون آنها نمی توانند الهیچ غلطی بکنند راستی حالت چطور است الخوبی. ما هم که بچه بودیم در الهشت سال دفاع مقدس الوحدت داشتیم تا التوانستیم آنها را الشکست بدهیم.واهی
الامیر رضا خادمی
* این بشر می خواست از همان اول به لهجه ی بحرینی تکلم کند.

السلام علیک ایها المراهق البحرینی. علیکم بالوحده. والا تهزموا و تخسروا. لا تخافوا منهم فانهم لن یقدرو علی فصل ما. کیف حالکم؟ بخیر؟ نحن اهزمنا الحدو فی سنوات الحرب ( الدفاع المقدسه) بالوحده و قدکنا اطفالاً.
«امیر رضا خادمی »

به نام خدا
سلام و آفرین برشما نوجوان های مبارز و جنگجو . من برای شما آرزوی موفقیت دارم من می خواهم که آل صعود و آل خلیفه نابود و لعنت شوند شما باید به خداوند بزرگ توکل کنید خداوند بزرگ و بلند مرتبه است. ان شا الله خداوندشما را پیروز خواهد کرد. من همیشه برای پیروزی شما و کشورهای دیگر دعا می کنم و دعا خواهم کرد.خدایا همه کشور های مسلمان که انقلاب کرده اند زا پیروز کن! الهی آمین . اگر همین طور وحدت و یکپارچگی داشته باشید به امید خدا پیروز خواهید شد. من دوست دارم شما همیشه پیروز باشید با آرزوی موفقیت .
من شما را دوست دارم.خداحافظ.
علی کوثری
السلام علیک المراقین المقاتلین المکافحین . مرحبا بکم. ارجو من الله التوفیق لکم. و ادعو ان یباد آل الخلیفه و آل السعود و یلعنا. لن توکلوا علی الله الکبیر المتعال انه علی عظیم. انه ینصرکم. ما ازال ادعو لانتصارکم و انتصار بلاد الاخری. اللهم اظفر کل الثوار المسلمین. آمین. ان یکونو متحدین تفلحوا و تفوزوا ان شاء الله. احب ان تکونو مظفرین دائماً. و فقکم الله. انی احبکم. فی امان الله.
« علی کوثری »

به نام خداوند تبارک و تعالی
دوست بحرینی من از تو می خواهم که در برابر نیروهای بی رحم آل خلیفه و آل سعود مقاومت داشته باشی ما هم در کشور خود در برابر سفارت کشور شما تظاهرات می کنیم تا کشور شما را از ظلم و ستم استکباری در بیاوری. اگر من همانند تو بودم به محل سکونت آن ها می رفتم و آنها را مانند سگی می کشتم. حتی من که در ظلمی که بر شما وارد می شود حضور ندارم از ظلم و ستم ان ها درد می کشم. مرگ بر آل خلیفه بی رحم   مرگ بر آل سعود بی رحم. آنها مردم بی ایمانی هستند که کلام خداوند را پاره می کنند.
سید احمد رضا منصوری
بسمه تبارک و تعالی
الصدیق البحرینی. ارید منک ان تقارم امام قوات السفاکه لآل الخلیفه و آل السعود. نحن نقوم بالمظاهره امام دارالسفاره بلدک حتی تخرج من ثقل الظلم و الاستبداد. ان کنت مثلک، لقد کنت اذهب الی مسکنهم و اقتلهم کما  یقتل الکلب. انی آلم من هذه المصائب و الضاد الی تجری علیکم مع انی لست بینکم. اعدت لآل الخلیفه و آل السعود القاسیه قلوبهم. انهم کفار لانهم یخرقون کلام الله.
« سید احمد رضا منصوری »

باسمه تعالی
سلام دوست بحرینی من. به تو سفارش می کنم که در مقابل رئیس جمهور و نخست وزیر تظاهرات کنی تا آنها بفهمند که انگلیس و آمریکا نمی گذارند شما براحتی زندگی کنید.
دوست بحرینی من به تو می گویم که خیلی دوستت دارم و می خواهم برای این که خوش حال شوی برای تو دعا و نماز بخوانم و تظاهرات کنم.
امیر رضا مهاجر
صدیقی البحرینی السلام علیک. اوصیک بالمظاهره امام الرئیس و رئیس الوزراء حتی یعلما ان البریطانیا و الآمریکا لما یاذنان ان تعیش یضماً.البحرینی اقول انی احبک جداً و ارید ان ادعوک و اصلی و اقوم بالمظاهره من احبک.
« امیر رضا مهاجر»

سلام دوست زخمی، چرا می روی مقابل تیرهای سربازان بحرینی . این خلیفه ی شما خیلی بد است از وی نفرت دارم و او را دوست ندارم. برایت آرزوی موفقیت میکنم که دشمنان نابود شوند. ای دوست من تا به حال تو را ندیده ام. همه ی این سربازان بحرینی خیلی بد ند که تو را زخمی می کنند و عجب نامردند که تو را زخمی می کنند. در برابر زخم عمیقت مقاومت داشته باشید.
ندایی
ایها الصدیق الجریح، السلام علیک. لم ترمی بنفسک امام سهام الجنودا. ان خلیفتکم شر مکاناً و انی ابغضه ولا احبه. ارجو لک من الله التوفیق و ان تباد اعدائک. صدیقی هارأیتک.حتی الآن. کل هولاء الجند اشرار و خونه لأنهم یجرحونک. اصبر علی جروحک الصمیقه.
«ندایی »

به نام خدا
سلام دوست عزیزم میدانم که پدر و مادرت را از دست داده ای من حال تو را درک می کنم. می دانم یتیمی چه درد بزرگی است. می دانم که حالا داری با رژیم ال خلیفه می جنگی یا در بیمارستان بستری هستی. من پشت تو را هرگز خالی نمی گذارم که رژیم ال خلیفه شما و مردم بی گناه بحرین را به شهادت برساند من دراین کشور برایتان دعا می کنم و برایتان آرزوی پیروزی و نابودی رژیم ال خلیفه می کنم.
حسین نودهی
صدیق العزیز، السلام علیک، اعلم انک تفقد اباک و امک. انی لفهم حالک: و اعرف شده الم الیتیم. و اعلم انک اما تکافع الحکومه و اما تکون مستلیقا فی المستشفی. لن اترکک وحیداً لان الحکومه تقتلک و الشعب البری ادعو لکم فی بلدی هذه و ارجولکم من الله الظفر و للحکومه الخلیفی القضاء علیها.
« حسین نودهی »

بسم الله الرحمن الرحیم
نوجوان بحرینی ما می خواهیم تمام قاره های دنیا مسلمان شوند. آرزوی سلامتی تو و خانواده ات را دارم. ان شا الله پیروز شوید.
والسلام نامه تمام
محمد باقر رحیمی
ایها المراهق البحرینی ، نحن نرید ان یسلم معنا العالم باسره.اسأل الله لک و لامرتک السلامه. مستظفرون ان شاء الله و السلام علیکم.
« محم باقر رحیمی »

به نام خدا
می دانم که الان در بیمارستان هستی ولی می خواستم احوالترا بپرسم که آن آل خلیفه و آل سعود شیعه کش، با شما چه کرده اند!
و هزار لغنت بر دشمنان حضرت فاطمه س و امام حسین ع و ائمه اطهار که در روزهای عزا، در مراسم عزا، شیعیان را می کشند.
و میدانم که خودروهای آمریکایی از طرف عربستان  می آید، که وهابی ها و منافقانی که نقش دلسوز را بازی می کنند پشت آنان نشسته اند که دارند هموطنان تو را می کشند.
امیدوارم که انقلاب شما پیروز شده و هر چه زودتر حکومت شیعه را تشکیل داده و از نو قانون اساسی را بنویسید و دیگر از شر هر چه وهابی و ... نجات پیدا کنید.
علی سنابادی عزیز
اعلم انک فی المستشفی و لکن اردت ان اسأل عن صحتک و انه ما یعلمان بک آل الخلیفه و ال السعود قاتلا ابناء الشیعه. العنه علی اعداء الشیعه الزهرا (س) و الامام الحسین (ع) و الائمه الاطهار ( علیهم السلام ). الف مره. لانهم یقتلون الشیعه فی الماتم ایام الحزن. واعلم ان السیارات الامیرکی؟؟؟؟ من جانب السعودیه و علیها الوهابیون و المنافقون المتظاهرون بالرأفه و الرحمه. الذین یقتلون ابناء بلدک. ارجو أن تنتصر و تفوز ثورتکم و تقیموا الحکومه الشیعیه فی القریب و تکتبوا الدستور من جدید. و تنجحوا من شر الوهابیه و امثالها.
« علی سنابادی »


سلام بر دانش آموز و جوان بحرینی: من دوست شما و یار شما در ایران هستم. نام من نوید است. مردم ایران در سفارت عربستان تظاهرات می کنند و از شما حمایت می کنند. همه ی مردم ما به شما امیدوار هستند که با دلیری خود بتوانید کشور بحرین را به حکومت جمهوری تبدیل کنید. همه ی مردم جهان نه تنها ایران بلکه خود مردم آمریکا پیرو شما هستند.

من امید وارم شما ظلم و ستم را نابود کنید.
نوید صدیق
السلام علی التلمیذ و الشاب البحرینی. انا صدیقکم و ناصرکم من ایران. اسمی نوید. الشعب الایرانی یقیمون بالمظاهره امام دارالسفاره السعودیه و یمحونک. کل الایرانیون مرجون ان تستطیعوا تبدیل حکومه البحرین بالجمهوریه بالشجاعه و البطوله. ان ایران تقتدی بکم غیر ان العالم با جمعه بل نفس الشعب الامیرکی تقتدی بکم. آمل ان تبیدوا الظلم.

« نوید صدیق »

به نام خدا
سلام بر نوجوان دلیر بحرینی . من از همین جا به شما تبریک می گویم که توانستید بر آل خلیفه و آل سعود ضربه بزنید و تا حدودی توانستید بر آن ها پیروز شوید. در ایران نیز مردم با خشم به جلوی سفارت عربستان رفتند و از شما بحرینی ها دفاع کردند. من همه ی شما را از ته دل دوست دارم و شما را به رهایی از ظلم و ستم مستکبران تشویق می کنمو ان شا الله  بر این ظالمان و ستمگران(منظورم آل خلیفه و ال سعود است) پیروز شوید و آن ها را از این خاک بیرون کنید  و شکستشان دهید. من از همین جا می گویم که شما در آینده ای نه چندان دور به ظالمان پیروز شوید. ان شا الله. نوجوان بحرینی حمایتت می کنیم.
معین مؤمنی
السلام علی المراهق الباسل البحرینی. او حب بکم من هنا. لأنکم استطعتم ان تلطموا آل الخلیفه و آل السعود حزباً و تظفروا علیهم شیئا. ان الشعبفی ایران ذهبوا امام دارالسفاره السعودیه مغاضباً و حمو امنکم. انی احبکم جمیعاً من صمیم قلبی و اشوقکم و اشجعکم بالتحریر من ظلم المستکبرین. ان شاء الله، تظفروا علی هولاء الظلمه « اعنی آل الخلیفه و آل السعود» و تخرجوهم من أرضکم و دیارکم هذه و تفشلوهم. أقول لکم من هنا. انکم تغلبون علی الظالمین قریبا. ان شاء الله. نحمیک ایها المراهق البحرین.
«معین مومنی »