سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:::::: یادمان باشد ... :::::

سلاح جدید امریکا برای جنگ با ایران

    نظر

 

باراک اوباما رئیس جمهور سیاه پوست اما سفید عقل ایالات متحده امریکا طی یک مراسم محرمانه در یکی از عمیق ترین و محرمانه ترین زیر زمین های اتمی امریکا  یک پروژه تحقیقاتی نظامی را رونمایی کرد .

این پروژه که " اسلحه ی دلتا " نام دارد در آوریل 1930 آغاز و با حدود 3400000 نفر ساعت کار شبانه روزی محققان امریکایی ، انگلیسی و یک تیم ویژه اسرائیلی به ریاست داخیم ملادی آغاز شد .

آنچه منابع آگاه برایم ا عنوان کردندن هزینه ی سرسام اور این پروژه بود ،

اختصاص یک سوم چاه های نفت عربستان به این پروژه از نکات مهمی بود که باراک اوباما به آن اشاره کرد . عربستان همواره سهم بسزایی در پروژه های تحقیقاتی بین المللی ایفا نموده و در این پروژه نیز خود را مکلف به حمایت دانسته و حتی برای آزمایش اولیه این سلاح یکی از صحرا های خود را آماده کرده .

پیش بینی می شود در صورت بسته شدن خلیج فارس توسط ایران این سلاح بتواند ناو های ایرانی را دچار خسارت جبران نا پذیری کند ،

کارشناسان روسی با بررسی موضوع انرژی و سوخت این سلاح در یافتند که سوخت این سلاح از نانو ذراتی تامین می شود که در تلمهبه ی اتمی آن وجود داشته و این تلمه فقط در واشنگتن و  در لابراتو آر یهودی برادران مناخ دایم طراحی و تولید شده است .

فرمول پیچیده ی این تلمبه که ظاهر ساده ی آن باعث غفلت همگان می گردد از چشم خبرنگار آسوشیتدپرس دور نمانده و ظاهرا خبرنگار کنجکاو پس از اطلاع از موضوع مفقود الاثر گشته .

کارشناسان پیش بینی میکنند ، این سلاح در انتخابات اخیر ایران نقش به سزایی ایفا خواهد کرد و یکی از علل رو نمایی این سلاح در این زمان با این حجم تبلیغاتی که از یک پروژه نظامی بعید به نظر می رسد ، کاربرد ویژه ی آن در انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران دارد .

آب همواره سلاحی استراتژیک در جهان بوده اما  اینبار نیز ایالات متحده با این سلاح مردم ایران را غافلگیر نخواهد کرد . کارشناسان معتقدند  با وجود بارشهای اخیر برف و باران زیاد ، نقش آب را در انتخابات کمرنگ کرده و مردم توجهی به این سلاح مخوف نخواهند کرد.

باید منتظر شد و دید که آیا پروژه علمیاتی "  اسلحه ی دلتا " می تواند توازن منطقه را به سمتی به چرخاد که آب از سطل ایران اسرائیل ، عربستان و حتی قطر را با خود ببرد ؟

باید منتظر شد و دید .

تصاویر سلاح که از طریق ..... بدست من رسید :

 

 باراک اوباما در حال خشاب گذاری بادی