سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:::::: یادمان باشد ... :::::

ریاست محترم سازمان پدآفند غیر عامل

    نظر

سردار گرانقدر اسلام ،

جناب آقای غلامرضا جلالی ،

 با عنایت به نشست خبری حضرتعالی در مورخ 23 خرداد 94

                          با عرض احترام و ارادت  ، به دو دلیل ارادت ، اول اینکه ماننده بنده ،عافیت در پیش نگرفته و در جبهه جنگ هستید و  لباس رزم بر تن دارید و رزمنده اید ، و دوم به غنایم بعد از جنگ اعم از مناصب و موقعیت ها و و و و ...  دل نبسته و میدان را ترک نگفته اید . پس عرض ارادتم به سرداری است که میدانم در میدان نبرد است و جان برکف از اسلام با هرآنچه در توان دارد دفاع می کند .

 

سردار اسلام ، سلام علیکم وحمت الله 

از خدا سلامت و طول عمر رهبر و قائد کبیر و مقتدر و عزتمندمان حضرت آیت الله العظمی سید علی حسینی خامنه ای ( حفظه الله تعالی علیه )  و پیروزی ، سرافرازی ، سلامت و عزت رزمندگان و فرماندهان را در تمام جبهه ی های گشوده شده از شرق تا غرب عالم را مسئلت دارم . 

 

این نامه بیشتر از آنکه به شما باشد ، به خودم و یا خودمان است ... و شما بهانه ای هستید برای گفتنی هایی که شاید منصب برخی و حساب بانکی عده ای و موقعیت های شغلی دوستانی اجازه ندهد آنهارا بازگو کنند .

من نه منصبی دارم که با بیان این عرایض نگران آن باشم ، و نه حساب بانکی که مسدود شدنش برایم مخاطره باشد . میدانم آنچه که هست  لطف حضرت حق بوده و امتحان الهی ، و نیز متاسفانه هیچ کدام را  خرج جبهه ها ی اسلام نکردم و از پیرزنی که پسته مغز کرد و به جبهه فرستاد ، بسیار عقب ترم و در این امتحان نه جان دادم نه مال و زن و فرزند . که این خسران است و امید به کَرَم حق تعالی دارم.

 

 قبل از هر چیز فراز هایی از خطبه 216 نهج البلاغه که در صحراى صفین بیان فرمودند را  برای خودم بلند می خوانم که بیشتر از شما به آن گوش فرا دهم  :

 

.... اما من از شما مى‏خواهم که مرا با سخنان زیباى خود مستایید ، تا از عهده وظایفى که نسبت به خدا و شما دارم بر آیم، و حقوقى که مانده است بپردازم، و واجباتى که بر عهده من است و باید انجام گیرد اداء کنم، پس با من چنانکه با پادشاهان سرکش سخن مى‏گویند، حرف نزنید، و چنانکه از آدم‏هاى خشمگین کناره مى‏گیرند دورى نجویید، و با ظاهر سازى با من رفتار نکنید، و گمان مبرید اگر حقّى به من پیشنهاد دهید بر من گران آید، یا در پى بزرگ نشان دادن خویشم، زیرا کسى که شنیدن حق، یا عرضه شدن عدالت بر او مشکل باشد، عمل کردن به آن، براى او دشوارتر خواهد بود . پس، از گفتن حق، یا مشورت در عدالت خوددارى نکنید، زیرا خود را برتر از آن که اشتباه کنم  و از آن ایمن باشم نمى‏دانم، مگر آن که خداوند مرا حفظ فرماید. پس همانا من و شما بندگان و مملوک پروردگاریم که جز او پروردگارى نیست. او مالک ما، و ما را بر نفس خود اختیارى نیست. ما را از آنچه بودیم خارج و بدانچه صلاح ما بود در آورد. به جاى گمراهى هدایت، و به جاى کورى بینایى به ما عطا فرمود    ... "

 

لذا ، اجازه دهید از تشکرات معموله و تقدیر ها مرسومه دوری کنم که نه صلاح  شما درآن است و نه در فرمایش امیر ،

سردار گرانقدر اسلام ، حرفهای تلخی خواهم زد ، حرفهایی که شاید برنتابید ،....   اما اجازه دهید که بگویم . چرا که اسلام امام روح الله،  اسلام خواستن نبوده بلکه اسلام  برخواستن بود ، پس اجازه دهید فریاد برخواستن را به نشستن امیدوارانه در معبدی هندو شمایل ترجیح دهم ، که این برخواستن ویژگی مستضعفین است . و نشستن قانون عافیت طلبان .

مدتها بود در سازمانها ی نظامی و دوایر دولتی و مراکز مختلف بعضا حساس مانند سازمان انرژی اتمی، مجلس شورای اسلامی و ..  به ضرورتهای مختلف فرهنگی رفت و آمد مختصری داشته باشم ، در این رفت و آمدها از وزیر و معاون وزیر گرفته یا ریاست سازمانهایی بزرگ  حضور داشتند ، باتوجه به اینکه رشته ی تحصیلی بنده نیز مدیریت فرهنگی است و از سال 1374 با رایانه و خصوصا اینترنت دست و پنجه نرم کردم ، همیشه برایم جای سئوال بود چرا باید در دست 80% مدیران درجه یک ما گوشی های فوق هوشمند ی باشد که فارغ از قیمت آن نقش یک سلاح مخرب و جاسوسی نکته بین و همراهی دقیق برای تمام لحظات آنها هستند حتی در منازل و مجالس  .

 

سردار ، کمی دیر متوجه شدید ، اجاره بدهید به رسم پادشاهان نگویم " خدارو شکر اقدام کردید " اجازه بدهید بگویم : سردار خیلی دیر متوجه شدید ! آنقدر دیر که  بیش از 10 سال است این جاسوسان در دست مدیران ارشد و میانی تمام سطوح این نظام از قوای سه گانه گرفته تا سرداران نظامی و انتظامی  اطلاعات مختلفی را به سرویسهای بیگانه فرستاده اند و حتی دانشمندانی شهید کرده اند . "

 

حضرت امیر در در خطبه 27 نهج البلاغه می فرماید :

"به خدا سوگند، مردمی که در خانه‏هاشان نشینند تا دشمن به سراغشان آید، قطعاً ذلیل و خوار شوند. شما آن قدر امروز و فردا کردید و به این و آن پاس دادید تا سیل غارتگران، شما را درنوردید و شهرتان سقوط کرد..."

سردار گرانقدر  مگر نه آنکه در تمام خانه های ما اندروید و اپل و .... آمد ، مگر نه آنکه درتمام خانه های ما دوربین های تلویزیونی و اسمارت موبایل ها و تبلت ها آمد ، آیا می شود بگوییم ما خوار نخواهیم شد وقتی دشمن از اتاق خواب ما حداقل 36 فریم در ثانیه دارد ؟

در تعریف آفند گفته اند :  آفند عملیاتی نظامی در میدان نبرد است در فرایند آن که نیروهای درگیر در جنگ برای تصرف قلمرو نیروهای دشمن، دستیابی به غنیمت‌های جنگی یا رسیدن به جایگاه استراتژیک بهتر می‌کوشند. پس یعنی ما پدآفندی کردیم که آفندش 10 سال پیش انجام شده .

سردار گرانقدر آیا اطلاعات دسته بندی شده ی ما به غنیمت گرفته نشده ؟  آیا نمی توان گفت ترور دانشمندان هسته ای ما از همین اطلاعات آشکار اما طبقه بندی شده ی جمع آوری شده از همین موبایهای جی پی اس دار بوده و حداقل نقش اساسی داشته ؟

سردار دیر اقدام نمودید ، آیا قبول دارید ؟

درمورد اکستاکس نت را نمی گویم ، اطلاعاتی را می گویم که قبل از من ، استراتژی آن توسط دشمن ریخته شد . بگذارید بلند بلند تشریح کنم تا بیشتر متوجه شوم آنچه را که دارد رخ می دهد .

روزی که گواهی نامه ICDL را در رتبه بندی کارمندان دولتی و نظامی موثر کردند قطعا متوجه نشدند ماکروسافتیزه شدن ادارات ما یعنی ارسال هی دقیقه 1 کیلوبایت اطلاعات به خارج از کلیه رفتارهای صورتگرفته در یک رایانه ، آیا می شود در رتبه بندی ادارات دولتی و نظامی ما اپراتور حرفه ای محصولات یک کمپانی خاص بودن نادانسته باشد ؟ وای به آخرت ما اگر عمدی درش بوده .

مگر آفند ادبیات غیر پارسی در اپراتورهای موبایل که سرعت خواندن اطلاعات درج شده توسط کاربر را بالا می برد و استاندارد می کند و متا دیتا شکل می دهد بدون ذره ای هزینه و بومی سازی برای فهم اطلاعات توسط سرویس های بیگانه بدیهی نبوده ؟ یعنی ما هزینه ی فهم جملات رد و بدل شده بین کاربران را هم برای مانیتور کنندگان  کم کردیم و میوه را پوست کنده تقدیم کردیم . می شد این گل با خار باشد !  تا حداقل هنگام چیدن در دست دشمن رود . حتما برخی می پرسند یعنی چی ؟

یعنی اینکه : آن موتور جستجو کننده تعریف شده توسط دشمن  در آن ور دنیا ، اگر با کارکترهای انگلیسی چیزی را برایش بفرستی میلیارها برابر سریعتر از متنی است که با کارکتر و نگارش فارسی برایش بفرستیم پردازش می کند . آیا هم اکنون ما پیامک پارسی را در دوایر دولتی بعنوان یک پدافند غیر عامل معرفی کرده ایم ؟ آیا سیاست های پیش گیرانه داشته ایم ؟  اگر به زمان ورود موبایل بر گردیم ، خواهیم دید که نه آفند را توجه کردیم و نه پدافند را تدبیر ......

روزی فرمانده معظم کل قوا ، حضرت روح الله ایده  ارتش 20 میلیونی را مطرح و بسیج را فرمان تشکیل دادند ، و چندی پیش قامتی از یک  ارتش 20 میلیونی در پیاده روی اربعین حسینی به جهانیان معرفی شد ، ارتشی حسینی که از خون سرخ مایه می گذارد و شاخصش عاشورا است .

 

 

 

از آن روز دشمن به فکر چیزی بود که در جیب آن 20 میلیون نفر قراردهد تا بدانک چه کسی ، کجا ، چقدر ، چند تا  ، چگونه ، به کدام ، در کجا ، چه چیز را ارائه می دهد ، و امروز موفق شد . نه تنها درجیب سربازان بلکه در جیب فرماندهان نیز قرار گرفت .

 

 

 

نظر حضرت عالی را به آماری جلب میکنم که چندی پیش اعلام گردید .

 

" رفتار مجازی ایرانیان

یک مرکز ارتباطی با نام Annenberg که به دانشگاه پنسیلوانیا وابسته است به تازگی یک مطالعه جامع و کامل در مورد رفتار کاربران ایرانی و میزان حضور آن ها در شبکه های اجتماعی انجام داده است. این پژوهش نشان داده است که سیاست های ارتباطی و فرهنگی که ایرانیان دارند باعث شده است تا کاربران ایرانی رفتاری متفاوت در فضاهای مجازی داشته باشند و این رفتار متفاوت سبب شده تا مورد توجه قرار بگیرند. پژوهش این مرکز ارتباطی هم نشان داده است که 85 درصد از کاربران ایرانی عضو فیس بوک بیش از 2 سال است که دراین شبکه اجتماعی فعالیت می کنند. در این تحقیق بیشتر به رده سنی میان 30 تا 39 سال توجه شده است و بیشتر این افراد دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی بوده اند. در مورد ابزار و پلتفرمی که کاربران ایرانی برای استفاده از فضای مجازی آن را به کار می گیرند هم باید گفت که 51 درصد کاربران ایرانی با رایانه شخصی، 33 درصد با تلفن همراه و 16 درصد هم با تبلت به شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک ورود پیدا می کنند. چیزی در حدود نصف کاربران ایرانی فیس بوک از محل کار، پروفایل خود را چک می کنند.

 

مقام اول ایرانی‌ها در استفاده از وایبر

شبکه های اجتماعی در ایران با سرعتی باور نکردنی در حال فراگیر شدن هستند و امکان نصب این برنامه ها روی گوشی های هوشمند تلفن همراه، در حال حاضر به مهم ترین معیار برای بسیاری از خریداران تبدیل شده است. البته به دلیل جذابیت های بسیار بالای این اپلیکیشن ها و همچنین رایگان بودن استفاده از آن ها این فراگیر شدن تا حدودی قابل پیش بینی بوده است. حدود 200 نرم افزار موبایلی خارجی وجود دارد که در میان کاربران ایرانی در حال استفاده هستند و از این 200 مورد 12 نرم افزار پیام رسان که بیشتر شبیه به شبکه های اجتماعی هستند، بیشتر از جانب کاربران ایرانی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از این اپلیکیشن‌ها که برای ایرانیان روز و شب نگذاشته است، نرم افزار بسیار محبوب و شناخته شده وایبر است که یک اپلیکیشن ژاپنی است و توانسته که در مقایسه با دیگر برنامه هایی نظیر تانگو یا واتس اپ، محبوبیت بیشتری را به دست آورد. این محبوبیت به اندازه ای زیاد بوده است که ایرانیان رتبه اول استفاده از وایبر در جهان را به خود اختصاص داده اند. در حال حاضر بیش از 11 درصد از کاربران وایبر را کاربران ایرانی تشکیل می دهند و شاید بتوان گفت که بخش اعظمی از این کاربران را خانم های خانه دار یا جوانان تشکیل می دهند. البته وایبر تنها یکی از چندین برنامه کاربردی تلفن همراه است که امکاناتی نظیر ارسال پیامک و برقراری تماس های رایگان را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. مرکزی که ارائه کننده خدمات اینترنتی وایبر بوده است در سال گذشته با قیمتی در حدود 900 میلیون دلار به یک شرکت ژاپنی فروخته شد و این اپلیکیشن محبوب در حال حاضر 280 میلیون مشترک را در سراسر جهان پوشش می دهد که بیش از 100 میلیون نفر از این کاربران به صورت ماهانه و به شکل ثابت از خدمات و سرویس های وایبر استفاده می‌کنند تا به امروز که وایبر در ایران فیلتر نشده است و هنوز هم محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران ایرانی دارد. به تازگی استفاده از اینترنت همراه در ایران رواج پیدا کرده و مورد توجه کاربران قرار گرفته است و همین ماجرا باعث افزایش تعداد کاربران وایبر شده است. طی چند ماه گذشته چیزی در حدود 20 درصد تعداد کاربران ایرانی وایبر رشد داشته است و این آمار جالب و تامل برانگیز باعث شده است تا توجه موسسه های تحقیقاتی به رفتار کاربران ایرانی در به کارگیری ابزاری نظیر وایبر جلب شود.

حتما با موسسه الکسا که یک مرکز آماری است آشنایی دارید. بیشتر آمارهایی که در جهان مجازی ارائه می شود به استناد این موسسه معتبر است ] البته صهیونیستی [. مرکز الکسا، رتبه پایگاه اینترنتی ارائه دهنده سرویس های وایبر را در میان سایت های محبوب ایرانی 764 اعلام کرده است در حالی که رتبه جهانی این مورد 5 هزار و 631 است. براساس همین رتبه هم الکسا مشخص کرده است که ایرانی ها بزرگترین و یکی از اصلی ترین گروه مخاطبان وایبر در جهان هستند. در بررسی های این مرکز امتیاز دهی سرویس های اینترنتی، اعلام شده است که بعد از ایرانیان که با 11.1 درصد در صدر مشترکان سرویس های وایبر هستند، کاربران آمریکایی با 7.2 درصد در جایگاه دوم قرار گرفته اند. دلیل این ماجرا را هم می توان به این صورت حدس زد که شاید مردم کشورهای دیگر در این حد مانند ما علاقه ای به ارسال جوک، عکس یا فایل های ویدئویی طنز و سرگرم کننده ندارند و از وایبر برای کارهایی نظیر برقراری تماس رایگان یا ارسال اس ام اس رایگان استفاده می کنند. اما ما به صورت شبانه روز با ایجاد گروه های مختلف سعی کرده ایم که وایبر را به پایگاهی تبدیل کنیم که در لحظه، اخبار در آن در طیف گسترده ای مخابره می‌شود." /  منبع باشگاه خبرنگاران جوان - 07آبان 1393- کد خبر5026303

 

 

سردار معظم ، چندی پیش خبرگزاری اقتصاد آنلاین فهرستی از موبایل نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتشر کرد ،توجه شما را به آن جلب میکنم .  کد مطلب: 29796تاریخ انتشار: شنبه، 4 آبان 1392 ساعت 09:56

 

موبایل نمایندگان مجلس چیست؟

 نماینده

حوزه انتخابیه

تلفن همراه

محمدجواد کولیوند

کرج

اپل

روح الله بیگی

میاندوآب

سامسونگ

ایرج ندیمی

لاهیجان

نوکیا

محمدرضا پورابراهیمی

کرمان

سامسونگ

علی ایرانپور

مبارکه

نوکیا+ سامسونگ

محمد دامادی

ساری

اپل

سیدحسین نقوی حسینی

ورامین

نوکیا

منصور حقیقت پور

اردبیل

سامسونگ

مجید منصوری

لنجان

سونی

مهرداد بائوج لاهوتی

لنگرود

سامسونگ

غلامرضا تاجگردون

گچساران

اپل

سیدمسعود میرکاظمی

تهران

اپل

جعفر قادری

شیراز

سامسونگ

عبدالوحید فیاضی

نور

نوکیا

وحید احمدی

کنگاور

اپل

حمیدرضا پشنگ

خاش

نوکیا

احمدعلی مقیمی

نکا

اپل

امید کریمیان

مریوان

اپل

نادر قاضی پور

ارومیه

نوکیا

سیدرمضان شجاعی کیاسری

ساری

اپل

 

 

شاید به سازمان شما مربوط نشود ، شاید هم بشود .. نمی دانم ،

اما خوب میدانم که در مجلس ما ، در قوه قضائیه ی ما ، در ریاست جمهوری ما ، در سازمان انرژی اتمی ما در صدا و سیما ، در نیروی انتظامی  در  .. در .... در ...  جاسوس های کوچک ، مطلع و دقیقی وجود دارند که به لحظه اخبار را از داخل سرزمین من مخابره می کنند .

می دانم که تلویزوین های جدید وارد شده در 2 سال گذشته دوربین دارند و نمای منزل، افراد و محیط را نیز به اطلاعات رفتاری کاربران موبایل برای تحلیل اضافه کرده و اگر لازم باشد راجع به خانه ی بعدی نیز پیشنهاد می دهند . این یعنی اگر فردا شما در جبهه بودید دشمن در تانک  نشسته ی روبه روی شما میداند فرزند شما در کدام شهر چه موسیقی گوش می دهد !

میدانم صاحب جبهه اسلام مانند خدای کعبه نگهدار دین و عزت رزمندگانش هست ، مرکاوا برای رژیم صهیونیستی درس بود برای ما هم باید درس باشد ، که ما چه کرده ایم ؟

با خودم فکر کردم این نشست خبری که شما برگزار کردید چه فایده ای داشت ؟  نفهمیدم چرا پس از استقرار نیروهای دشمن در خانه و سرزمین مان ،  تازه به فکر ممنوعیت استفاده از تلفن همراه هوشمند آن هم توسط مسئولینی شده اید که نگرانی ندارند .

سردار معظم یعنی ممکن است چند سال بعد هم نشست خبری برگزار کنید و بگویید مسئولین از تلویزیون های دوربین دار استفاده نکنند ؟ و چند سال بعد تر هم از تراشه های قابل بازیافت که با وای فای کار میکنند ؟ و چند سال بعد تر هم از اینترنت رایگان شهری و ...... سردار معظم ممکن است چند سال بعد در نشست خبری بفرمایید ما به این نتیجه رسیده ایم که فرزندان مسئولین  و نیروهای مسلح نباید در بازی هایی مانند کلش آف کلنز شرکت کنند و کارت بانکی استفاده کنند ؟ یا جم به هم هدیه دهند؟

سردار معظم ، تلخ است اما اجازه دهید خدمت شما عرض کنم : 

دشمن در خانه ی من است ، در نشست خبری دنبالش نگردید . پیشانی خانواده های ایرانی به لوله ی تفنگی که شما ( منظور متولیان امر هست )  تازه متوجه حضورش شده اید گره خورده است.

از ارگانها و سازمانها ی کارمند پرور و حقوق بگیر که آنقدر فربه شدند که تمام تلاششان تهیه حقوق پرسنل در آخر ماه است توقعی ندارم ، از کسانی که به واردات گوشی همراه و تلویزیون و تبلت اهمیت نمی دهند توقعی ندارم ، از حراست مجلس شورای اسلامی توقعی ندارم که ورود نماینده با تبلت اندروید دوربین دار را ممنوع کند ، ازحراست ریاست جمهوری توقعی ندارم که به تمام پرسنلش بگوید از وایبر استفاده نکنند . و از حراستها و مسئولین دیگری که کوتاهی کرده اند و اکنون دشمن در خانه است .

اما دوست داشتم برای  جبران  این تاخیر حداقل  10 ساله نشست خبری بزارید  (میدانم چند سال از تشکیل سازمان پدافند غیر عامل می گذر ، اما دشمن سالهاست که در خانه ی من است ) ، دوست داشتم تشریف بیاورید ، عذر خواهی کنید از مردم ، بگویید مردم، در تمام این مدت مسئولین نمیدانستند که نباید از موبایل جاسوس ، از سامانه های ردیابی  از نرم افزار های سازمان های جاسویس رژیم صهیونیستی استفاده کنند .

دوست داشتم می گفتید مردم ، من از طرف نماینده مجلسی که از وایبر استفاده می کند  عذر خواهی میکنم ، از طرف کسانی که شماره های دانشمندان اتمی ما را در گوشی خود کنار واتس آپ و تانگو نگهداری کردندن از شما عذر خواهی میکنم ،...... ، ما ندانسته های آنها را  جبران کردیم ،

دوست داشتم از بسیجیانی که اکنون در وایبر گروه تشکیل می دهند و عضو میگیرند و پیام حماسی می فرستند تا شبکه شبکه و فوج فوج رفتار های اجتمامی امت حزب الله را دسته بندی شده و سرفصل دار به سرویس های جاسوسی بالا دست این سیستم های نرم افزاری هدیه می دهند عذر خواهی کنید ، عذر خواهی کنید که یادشان ندادید که میدان جنگ کجاست و آفند در قلب منزل آنها ، 

دوست داشتم به جای کنفرانس خبری که از وضعیت چندین کشور و امنیت سایبری صحبت نمودید ، از کشورهای اسلامی و مردم مستضعف عذر خواهی می کردید که ما در ایران اسلامی بعد از چهار دهه نتوانستیم پدافند غیر عامل را آنطور که در شأن امت اسلام است پیاده سازی کنیم و کوتاهی کردیم . آنها چشم به ایران دوختند و امیدشام مابودیم .

دوست داشتم در کنفرانس کشور های اسلامی بعدی با افتخار می گفتیم هیچ یک از سرداران ارتش اسلام در تمام جبهه های مقاوت اسلامی از سوریه و لبنان و ایران و یمن و ..... از اپل استفاده نمی کنند ، از وایبر استفاده نمی کنند . ....  

سردار گرانقدر ، قطعا  متوجه اید چه می گویم ....

البته ... چرا شما باید عذر خواهی کنید سردار ؟   مگر مسئولین نمی دانند ؟

 

سردار گرانقدر، هم امام روح الله فرمودند و هم امام خامنه ای "  مردم ولی نعمت مسئولین هستن "

  و جاسوس دشمن در خانه ی ولی نعمتتان.مردم ولی نعمت

 

و من الله التوفیق

برادر کوچک شما