سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:::::: یادمان باشد ... :::::

منطق شیعه با شمشیر حذف نشد ! با فیلتر نیز نشود !!

فراموش نمیکنم " یا محمد اعدل " خوارج را که محمد امین ، خاتم النبیین ، اشرف المخلوقات و الانبیاء و المرسلین را به اعتدال ! عدل ! انصاف و میزان توصیه میکردند !

فراموش نمیکنم که در قرن یازدهم که پس از چهار قرن فراموشی وهابی گری  مجددا در نجد حجاز ، در سرزمین خشک و بیابانی  جزیره العرب  مجددا قوانین غیر انسانی و حتی مغایر با اصول حیاة وهابی ها مجددا به اجرا در آمد و جان تازه ای گرفت و در سال 1344 هجری قمری آنها مسلط بر مکه و مدینه شدند و تمامی حرم های مربوط به عشیره ی رسول خدا و و اقوان ایشان و صحابه را و مساجد و اماکن مقدس را منهدم کردند و تا امروز دیگر اثری از انها باقی نیست .

علت مشخص و معلوم است . از صدر اسلام تا الان کج فهمید و تندروی ها و برداشت های غلط و منحرف و به اصطلاح قرائت ها خود ساخته از دین و آینن رسول خدا موجب تفرقه و تضعیف آیین اسلام گردید تا بدانجا که بدعات ها وکج روی ها سنت گشت و به قول دکتر شریعتی تا بدان جا پیش رفت که به علت کثرت قانون گشت و مسمومیت آن به مشروعیت بدل گشت و الان سنت نبوی نیز خوانده می شود .

خواج نیز جزو همین گروه بودند .

در تاریخ هست که در جنگ حنین در منزلی به نام " جعرانه " jeeraneh   که رسول خدا  در آن غنائم را تقصیم می نمودند مردی از جای خود برخواست و گفت : " یا محمد اعدل " !!!  پیامبر رحمت فرمود : وای بر تو ! اگر من با عدالت رفتار نکنم پس گه کسی عدالت خواهد کرد ؟ یکی از صحابه عرض کرد : یا رسول الله اجازه دهید گردن این منافق را بزنم . رسول گرامی فرمود : معاذالله ! اگر اورا بکشید مردم مرا به کشتن یارانم متهم میکنند  ! اورا به حال خود رها کنید و بدانید که این مرد همفکرانی هم دارد . آنان قرآن می خوانند ولی از گلویشان پایین تر نمی رود و از دین خارج می شوند همانگونه که تیر از کمان رها می شود . ( منبع صحیح مسلم . کتاب باب الرکات . باب خوارج - حدیث شماره 1063 )

در حدیثی از ابوسعید خدری نیز نقل شده که آن مرد که "ذوالخویصره" نام داشت خطاب به رسول خدا  گفت : " اتق الله یا محمد ! "  رسول خدا فمود : اگر من خدارا عصیان کنم ، پس چه کسی مطیع خدا خواهد بود ؟ خدا که مرا به همه مردم امین قرارداده آیا تو بر تقسیم این غنیمت ناچیز  امین نمی دانی ؟؟؟؟ آنگاه که این مرد برگشت رسول خدا فرمود : در آینده از جنس این مرد گروهی پدید آیند که قرآن می خوانند ولی از گلویشان پایین تر نمی رود ریا، مسلمانان را میکشند ! ولی متعرض بت پرستان نمر گردند . از اسلام مانند رها شدن تیر از کمان خارج می شوند  و اگر من درکشان کنم مانند قوم قتل قوم عاد و ثمود ، همه آنها را ازمیان خواهم برد . ( منبع بالا حدیث 1064 )

اکنون آن قوم به حاکمیت جزیر] العرب رسیده و نام آن را سعودی نهاده و خود را حاکم میداند و خادم الحرمین الشریفین ! اما با مسلمانان به قتل رفتار میکند و با بت پرستان به نیکی ، بحرین می کوبد و لندن می سازد . ساعت می سازد و مسجد الحرام خراب میکند !

اکنون در سرزمین وحی هستم و در میان قومی قرآن خوان ! به دنبال منطق بودم .... یافت می نشود  ! گشته ایم ما ......

توضیح نماد و اصل جریان این ساعت ماسونی که نقش زمان . آخر الزمان و خصوصا نقش آن در شیعه که یکی از القاب امام عصر ما نیز " امام زمان " است بماند برای بعد . بماند برای بعد جریان مهندسی یهودی مسجد الحرام که حتی به مولد النبی ( محل تولد پیامبر ) نیز رحم نکرده و همه را خراب کرده اند ...

اما در آخر :

همه بهانه ای بود که فیلتر شدن سایت حوزه علمیه قم  در عربستان  دستم داد .  باور نداشتم که اعتقادات شیعه اینقدر برنده و وهابی سوز باشید که سایت منطقی و علمی حوزه را فیلتر کنن ! اما ظاهرا موضوع جدی تر از این حرفهاست که منطق در بین باشد .

سفرنامه ی من نیز با موضوع  قرآن خوانان از کمان گریخته باشد برای بعد...