سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:::::: یادمان باشد ... :::::

شرح مختصری از اقدامات الحماة

    نظر

السلام علیک ایها الشهداء و الصدیقین .

 

سلام دوستان گرامی .

قبل از هر چیز از تمامی دوستانی که در نمایشگاه حضور پیدا کردند و مایه خشنودی و توفیق ما رو فراهم آوردند صمیمانه تشکر و قدر دانی میکنم .

و بعد از دوستانی که بابت تأخیر در اجرای برنامه ها گله مند بودند عذر خواهی میکنم . در ذیل هم قصد دارم توضیحی هرچند مختصر و تقریبا خصوصی و محرمانه ! راجع به برنامه ها و اهداف و نتایج این چند وقته بدم .

 

خداروشکر عضو گیری نسبتا خوبی در نمایشگاه داشتیم . و استقبال خوبی علی رغم تبلیغات کم و ناچیز صورت گرفت .

تفاهم نامه های خوبی هم با موسسات مختلف بسته شد که انشالله نتایج عملیاتی اون ظرف همین ماه اعلام خواهد شد.

با صحبتهای صورت گرفته و تأیید هیئت مدیره نمایندگی الحماة در قم به زودی افتتاح شده و انشالله در بحرین ، لبنان و سوریه  و افغانستان نیز بعد از رایزنی ها و به نتیجه رسیدن نمایندگی خواهیم داشت .

در رابطه با سرعت کند و تأخیر در اجرای برنامه ها باید عرض کنم که درخواست های داخلی و خارجی بسیار بیشتر از توان مجموعه بوده و قرار بر سرویس دهی به تمامی اعضاء بصورت یکنواخت نمی باشد . بدین ترتیب که در چند مرحله سرویسهایی تعیین خواهد شد و به نسبت درخواست و کلاس بندی اعضاء سرویس ها ارائه و در برخی موارد هزینه ها نیز اخذ خواهد شد .

برخی دوستان معتقدند که شما از این همه جا حمایت میشوید . باید خدمت این دوستان و دوستان دیگری که این گونه فکر میکنن عرض کنم که الحماة / جمعیت حامیان مقاومت اسلامی تحت پوششو حمایت مستقیم هیچ جایی نیست ( واقعا نیست ! )  و برمبنای سازماندهی مستقل و منابع تعریف شده داخلی برنامه ریزی و حرکت می کند .

راجع به این استراژی بعدا مفصل صحبت خواهم نمود. اما در حال حاضر بنا داریم به عزیزانی که برای دانستن  مایل به هزینه کردن هستند سرویس خاص ارائه کنیم  و برای عموم و اعضاء معمولی نیز سرویسهای معمول و عرف را غنی تر نماییم .

متاسفانه در ایران ستایش و دوست داشتن فقط در زبان و ادبیات هست و اگر پای حمایت واقعی وسط بیاید خیلی ها حاضر به حمایت از به قول خودشون همین مقاومت اسلامی مقدس و محبوب نیز نیستند .

فلذا اطلاعات خاص و اغلب لایسنس دار که با هزینه و لابی و خلاصه کلی هزینه تهیه میشه ، قرارنیست رایگان توضیع بشه ، در این مورد هم نظرات احساسی و غیر منطقی که (‏آی ی ی ی ی آقا کار برا خدا کنید و از این حرفا ... ) جایی نداره و بعدا مبسوط در مورد این موضوع صحبت خواهم کرد . فقط همینقدر بگم حضور 10 روزه ما در نمایشگاه رسانه های دیجیتال حدود 700.000 تومان هزینه برداشته ( البته با مساعدت وزارت  محترم ارشاد که غرفه رایگان دادن ) که تأمین این هزینه خود حدیث مفصلی بوده ( و مطمئن باشید احدی به جهت مقاومت اسلامی بودن موضوع، پول خرج مچموعه نکرده و همه از طریق حساب شخصی بچه ها تأمین شده فقط به این دلیل که استقلال مجموعه حفظ بشه و برخی برنامه های که منجر به سقوط برخی مجموعه ها شده در این مجموعه رخ نده ، و البته نفرمائید که فلان وزارت خانه و فلان ارگان نظامی و ... باید به شما کمک کنندو وظیفه دارند و .... فعلا که خبری نیست ! )‏

 

اما اقدامات برنامه ریزی شده ی پیش رو که مجدانه در حال پیگیری هست و انشالله  حداکثر  تا آخر آذر ماه اجرایی خواهد شد به قرار زیر می باشد . ( لازم بذکر است اقدامات قابل درج بصورت عمومی عنوان گردیده )‏

 

1- فعال کردن نمایندگی ها در شهرستانها جهت سرویس دهی به اعضاء شهرستانی .

2- تاسیس نشریه داخلی مقاومت اسلامی برای اعضاء و ارسال برای آنها در صورت تصویب هزینه ی آن

3- فعال کردن بخش های مختلف سایت الحماة و اتصال به تیم های پژوهشی

4- فعال کردن فروم مقاومت اسلامی جنوب لبنان و رسیدن به نقطه ی مناسب برای ایجاد پایگاه جهانی  (‏...! )

5- تأیید 1000 عضو ثبت نام شده  .

7- اتمام تفاهم نامه و شروع فاز عملیاتی با موسسات و مراکز فرهنگی جهت استارت کلاسها و برنامه های اعلام شده .

8- ایجاد بخش آرشویی اطلاعاتی در مورد مقاومت اعم از فیلم و عکس و تصویر قابل دسترس برای اعضاء

9- سفر به لبنان و برگزاری  اولین دوره از گردهمایی بین المللی  وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی در بیروت .

10- ایجاد بخشهای خاص تدارک دیده شده برای هسته اصلی جمعیت حامیان مقاومت اسلامی .

 

در مورد سایت هم هزینه های اون هم باید بگم ما در هفته 4 حمله قابل توجه داریم که تا کنون بابت آن چند میلیون تومان  هزینه شده و عدم هک شدن سایت خودش یک معضل شده ، بدین سبب که تیم های مختلفی سعی در اختلال درکار سایت دارند . و این خود جریان شنیدنی و جالبی دارد. (‏انشالله تو ی فرصت مبسوط میگم  که تا حالا چند تا آی پی از تل آویو و از آی اس پی های دولتی داشتیم که اومدن هک کنن و هک شدن رفتن .... )‏

 

اقدامات مختلف و مهم دیگری نیز در دست اقدام می باشد که بنا به مصلحت قابل ذکر نیست . انشالله دوستان این مدت تأخیر رو بر ما ببخشند . همه تلاش ما این هست که در بدترین شراطی  به عقب برنگشته و حرکت روبه جلوی مجموعه را به وضعیت ثابتی برسانیم .

قطعا حمایت تمامی دوستداران مقاومت اسلامی مارا در این امر کمک خواهد نمود .

در آخر نیز انشالله به زودی نشست دوستانه ای با حضور تمامی اعضاء جمعیت حامیان مقاومت اسلامی در تهران خواهیم داشت که در این نشست اقدامات و عملکرد ها به سمع دوستان خواهد رسید . / انشالله

::::: از برو بچه های خبرنگار که به ما لطف دارن هم خواهش میکنم مطالب بالا رو  منعکس نکنن تا شخصا باهاشون هماهنگی لازم رو انجام بدم / متشکرم  :::::::