سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:::::: یادمان باشد ... :::::

ما ایران وارد میکنیم و آنها صادر !

    نظر

 

سلام

الحمد لله رب العالمین ، السلام علیک ایها الشهداء و امام الشهداء المقاومة الاسلامیة .

 

مدتی پیش تی شرت هایی که مزین به خط نستعلیق بود به شدت مورد استقبال و تقدیر قرار گرفت ،‏این ابتکار اینقدر مورد استقبال  قرار گرفت که عده ی زیادی از نویسندگان جراید و وبلاگها و خلاصه کسانی که جایی برای نوشتن داشتند در آنجا کم نزاشتند که آیییی اولیاء فرهنگی ببینید !! ی چاپ خط نستعلیق ساده رو ی نت چقدر میتونه مخاطب بر انگیز باشه ! اولیاء فرهنگی اون زمان صدایی و حرکتی نکردند ... همچنان بر پایین بودن سر استمرار ورزیده و برف دیدند ... !!‏

عده ای هم بی خبر از همه جا گفتند عجب ! چقدر جالب ! و برخی نیز تا ستایش خالق آسمان و زمین نیز پیش رفتند.... 

سایتهایی مختلفی نیز از جمله روزنامه آفتاب یزد تیتری با عنوان :  روزنامه آفتاب یزد86/6/25: خط احصایی روی لباس ایرانی رفت ... انقلاب نستعلیق با تی شرت های نیما بهنود :‏:   کار کرد و  حتی درسایت کلوپ که یکی از پر بازدید ترین سایت های فارسی هست این موضوع مورد بررسی و حتی لینک به سایت  فروشگاه مجازی  تولید کننده قراردادند.

 این حرکت در معرفی تی شرت های جناب بهنود کافی نبوده و از آقای  بهرام رادان جهت معرفی این تی شرت ها دعوت بعمل آمد که جالبه بدونید تو  بررسی انجام شده در سایت دوخت  شیک پوش ترین هنرمندان عبارتند از :

محمدرضا فروتن 2 درصد آرا
محمدرضا گلزار 15 درصد آرا
بهرام رادان 25 درصد آرا
مهران مدیری 2 درصد آرا
پارسا پیروزفر 21 درصد آرا
پژمان بازغی 1 درصد آرا
امین حیایی 2 درصد آرا
شهاب حسینی 3 درصد آرا
حامد کمیلی 3 درصد آرا
و حمید گودرزی 23 درصد آرا.

 

 

 

جالبه بدونید قبلا هم لباسهای  طراحی شده آقای بهنود توسط خانم میترا حجار تبلیغ گردیده بود .

 

 

 

اما حدود 10 -15 روز پیش  جناب مسعود بهنود که در فوق تبدیل به یک فرد فرهیخته و ایده پرداز و عاشق وطن و میراث سنت و خلاصه هرچی خوبیه در یک اقدام جالب از این همه تبلیغ و تحریک افکار عمومی  استفاده کرده و لباسهایی رو به بازار عرضه کرده که روزنامه های دهه پنجاه و شصت ایران رو نشان می دهد .

 

اخبار انتخاب شده ی این روزنامه ها قابل توجه بوده و میتوان از وجه ارتباط آنها با هفته ای که آنها عرضه شده و فضای عمومی کشور به نتایج جالبی رسید .

جمله ی : امروز آرامش برای ما از همه چیز مهمتر است "  در پشت و بین دو کتف مانکن به عنوان تیتر به وضوح قابل مشاهده است .

عناوین اخبار جنگی و خصوصا فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب بصورت خاصی روی این لباس ها طراحی شده . یکی دیگر از نمادهای خاص نیز تسبیخ زرد رنگ شاه مقصود ی می باشد که دست مانکن بوده و که با لاک سیاه ناخن و نوشته های سیاه روی لباس ها همراه شده است .

 

 

جالبه بدونید این حرکت هم هیچ گونه انعکاسی از اولیاء فرهنگی در بر نداشته و می توان گفت از فضای تبلیغاتی گذشته  به بهترین نحوی بر علیه نظام خصوصا در سی و مین سال انقلاب اسلامی استفاده شده .

این گونه حرکت ها که با مهره ها و ابزار های بصری داخلی  طراحی و اجرا می گردد بسیار تأثیر گذار بوده و قابل توجه خواهد بود .

البته تأثیر بیشتر آن بر جوامع خارج از ایران بوده و بعد ها اگر در کشوری دیدید کسی از روی علاقه به ایران و عشق به این آب و خاک چنین چیزهایی پوشیده ، فکر نکنید معاند نظام بوده ، بدونید چیزی جز این به ایشان عرضه نشده ، و بلکه هرانچه برایش ما ساخته ایم در داخل آنها صادر کرده اند به اسم ما .حال اگر دیدید ارشادی بر درختی تکیه کرده .. بدانید که .....