سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:::::: یادمان باشد ... :::::

استقبال وبلاگ نویسان

الحمد لله. بسم الله الرّحمن الرّحیم

 

سلام

طی روزهای اخیر استقبال خیلی خوبی از سایت و حرکت ایجاد شده بوجود آمده ،‏نزدیک به 60 وبلاگ در همین چند روز ثبت نام کردن و بخشهای مختلف آموزشی نیز ثبت نام رو موازی با ثبت وبلاگ شروع نموده .

کاربران مختلفی هم از طریق چت با بچه های سایت موارد مختلفی رو مطرح نمودن که از مهمترین اونها این سئوال بوده : بعد از اینکه عضو شدیم چیکار کنیم ؟ / 

در جواب این سئوال باید گفت مرحله اول عضو گیری هست ، برای تشکیل مجموعه وبلاگ نویسان حامی ای که وابسته به هیچ موسسه و نهادی نیست و البته این سایت وظیفه ساماندهی به اون رو داره و منافع مادی و معنوی این حرکت در همین راه صرف خواهد شد .

بعد از عضو گیری وبلاگ ها تقسیم بندی شده و در گروه های تخصصی فعالیت خواهند نمود ، خواهران نیز تحت پوشش شاخه خواهران قرارگرفته و مستقلا عهده دار برنامه های مربوط به خود خواهند بود .

قدم بعدی برگزاری کلاسها می باشد که در صورت حدنساب رسیدن هر کدام شروع خواهد شد .

در صدد هستیم با جذب برخی امکانات سازمانها و ارگانها خدمات مناسب تر و تخصصی تری ارائه کنیم . کلیه خدمات و برنامه ها درجهت ارتقاء سطح روحیه و آگاهی وبلاگ نویسان بوده و زکات آن نیز تحرک و پویایی وبلاگ نویسان می باشد که با نگارش مطالب و مقاله و تحلیل و خلاصه هرآنچه میتواند در این جبهه به مقابله با صهیونیسم کمک کنند ، تلاش نمایند .

 

لازم هست همینجا از مدیریت محترم پارسی بلاگ تشکر و قدر دانی کنم که مارو در شناخت وبلاگ های حامی مقاومت و اطلاع رسانی یاری نمودند ، انشاالله   مدیر سرویس دهندگان بلاگفا و پرشین بلاگ نیز این موضوع رو مورد توجه قرارداده و حمایت کنند .